Povinně zveřejňované informace
Informace dle zák. 106/99
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Obec Hrádek
2. Důvod a způsob založení
Obec má postavení právnické osoby, v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštními zákony.
3. Organizační struktura
Obec Hrádek
- Starosta obce
- Místostarosta obce
- Zastupitelstvo - Finanční výbor, Kontrolní výbor, Menšinový výbor
- Rada - Komise pro výběrová řízení, Komise sociálně-kulturní
4. Kontaktní spojení
Adresa:
Obecní úřad, Hrádek 352, 739 97 Hrádek
Úřední hodiny:
Pondělí: 7:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
Středa: 7:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
Kontakty:
Podatelna: 558 551 311, podatelna@obechradek.cz
Sekretáriat: 558 551 312, sekretariat@obechradek.cz
Účetní: 558 551 313, ucetnictvi@obechradek.cz
Starosta: 558 551 314, starosta@obechradek.cz
Web: www.obechradek.cz
Datová schránka: 9ejb382
Facebook: www.facebook.com/obechradek
5. Případné platby můžete poukázat
Číslo běžného účtu: 168 198 33 09/0800
6. IČ 00535958
7. DIČ CZ00535958
8. Dokumenty
- Úřední deska
- Vyhlášky
- Rozpočty
- Usnesení Zastupitelstva obce
- Usnesení Rady obce
- Územní plán
9. Žádosti o informace
10. Příjem žádostí a dalších podání
Osobně: na Obecní úřad Hrádek, Hrádek 352, 739 97
v úředních hodinách
Pondělí | 7.00-11.00 / | 12.00-17.00 |
Středa | 7.00-11.00 / | 12.00-17.00 |
Písemně na adresu: Obecní úřad Hrádek, Hrádek 352, 739 97
Elektronicky na e-mail: podatelna@obechradek.cz, prostřednictví formuláře - dotaz na OÚ
Elektronicky datovou schránkou: 9ejb382
11. Opravné prostředky
Odvolání je opravným prostředkem proti rozhodnutí vydaném ve správním řízení vedeném podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
14. Předpisy
15. Úhrady za poskytování informací
Obec je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
16. Licenční smlouvy
- 16.1 Vzory licenčních smluv
Obecní úřad Hrádek nedisponuje vzorem licenční smlouvy.
V případě potřeby bude smlouva vyhotovena dle aktuálních podmínek. - 16.2 Výhradní licence
Obecní úřad Hrádek neposkytl žádnou výhradní licenci dle ust. § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.